De toekomst van efficiënte bedrijfscommunicatie ligt niet langer alleen in het nauwgezet opvolgen van uw e-mails. Samenwerken gebeurt vandaag de dag met alle mogelijke hulpmiddelen, waarbij mobiele toestellen een steeds belangrijker plaats gaan innemen.

Met een standaard e-mailoplossing heeft u steeds één computer waarop alle mails verzameld worden. Na een lange dag onderweg krijgt u 's avonds nog eens alle berichten in uw mailbox op de computer, terwijl u die al via uw smartphone beantwoord had. Deze antwoorden zijn voor uw computer helaas verdwenen !

U heeft een afspraak geboekt bij een klant, maar als u thuiskomt moet u vaststellen dat er op datzelfde tijdstip al iets in uw agenda gepland stond, maar dat deze nog niet gesynchroniseerd was.

Herkent u zich in deze situaties ? Ontdek dan nu onze Mobile Cloud: nooit meer synchronisatieproblemen, uw e-mails, agenda, contactpersonen en takenlijst worden veilig op onze server bijgehouden. Bovendien kunt u via Mobile Office Plus ook uw agenda en bestanden delen met uw collega's. Samenwerken was nooit eenvoudiger !

Mobile Cloud Basic Mobile Cloud Plus
E-mail ja ja
Adresboek ja ja
Agenda ja ja
Takenlijst ja ja
Bestanden delen nee ja
POP3 protocol ja ja
IMAP protocol ja ja
MAPI (Outlook) ja ja
ActiveSync ja ja
SSL beveiligde verbinding ja ja
Webmail ja ja
Out-of-office ja ja
Opslagruimte 2 GB 5 GB
Prijs/maand (excl. BTW) € 8,00 € 12,00