De toekomst van efficiënte bedrijfscommunicatie ligt niet langer alleen in het nauwgezet opvolgen van uw e-mails. Samenwerken gebeurt vandaag de dag met alle mogelijke hulpmiddelen, waarbij mobiele toestellen een steeds belangrijker plaats gaan innemen.
Met een standaard e-mailoplossing heeft u steeds één computer waarop alle mails verzameld worden. Na een lange dag onderweg krijgt u 's avonds nog eens alle berichten in uw mailbox op de computer, terwijl u die al via uw smartphone beantwoord had. Deze antwoorden zijn voor uw computer helaas verdwenen !
U heeft een afspraak geboekt bij een klant, maar als u thuiskomt moet u vaststellen dat er op datzelfde tijdstip al iets in uw agenda gepland stond, maar dat deze nog niet gesynchroniseerd was.
Herkent u zich in deze situaties ? Ontdek dan nu onze Mobile Cloud: nooit meer synchronisatieproblemen, uw e-mails, agenda, contactpersonen en takenlijst worden veilig op onze server bijgehouden. Bovendien kunt u via Mobile Office Plus ook uw agenda en bestanden delen met uw collega's. Samenwerken was nooit eenvoudiger !
Mobile Cloud Basic | Mobile Cloud Plus | |
---|---|---|
ja | ja | |
Adresboek | ja | ja |
Agenda | ja | ja |
Takenlijst | ja | ja |
Bestanden delen | nee | ja |
POP3 protocol | ja | ja |
IMAP protocol | ja | ja |
MAPI (Outlook) | ja | ja |
ActiveSync | ja | ja |
SSL beveiligde verbinding | ja | ja |
Webmail | ja | ja |
Out-of-office | ja | ja |
Opslagruimte | 2 GB | 5 GB |
Prijs/maand (excl. BTW) | € 8,00 | € 12,00 |